Wannura

Koleksi Tumbuhan

Mohon kemaafan dan terima kasih ……. April 5, 2011

Filed under: Uncategorized — zainura66 @ 3:53 am

Kepada kesemua pengunjung-pengunjung weblog wannura yang dihormati ;

  • Saya memohon ampun dan maaf kerana tidak membalas komentar serta menghantar entri (post) yang baru buat masa yang terdekat ini oleh sebab kesibukan tugas-tugas harian serta penglibatan saya dengan aktiviti dan penyelidikan persilatan . Walaubagaimana pun , saya akan cuba membalas segala komentar anda dari semasa ke semasa jika masa mengizinkan saya untuk berbuat demikian dan saya berharap anda boleh bersabar menunggu.
  • Khususnya pengunjung-pengunjung weblog wannura yang setia serta sentiasa memberi sokongan dan berkongsi informasi, pengetahuan melalui pengalaman dan sudi memberi nombor talipon untuk mudah dihubungi sekiranya ada yang memerlukan pokok-pokok atau herba-herba yang anda perolehi ,saya sangat menghargai usaha dan keikhlasan anda untuk berkongsi pengalaman di sini.
  • Saya akan cuba untuk menghantar entri baru tentang tumbuh-tumbuhan dari masa ke masa jika ada masa yang terluang
  • Kepada yang ingin berhubung menerusi e-mail : zainura66@gmail.com

Sekian , terima kasih.

 

6 Responses to “Mohon kemaafan dan terima kasih …….”

  1. corvina Says:

    selain daripada penerangan dan maklumat pokok-pokok, ada tak macam menjual anak-anak pokok contohnya? tengok pokok kaktus macam menarik.

  2. Eryn Own Says:

    bunga genggam fatimah tu betul kew di rendam n di minum utk membuka pintu rahim supaya senang beranak??

  3. ZAINEY Says:

    ADA TAK GAMBAR KUNYIT HITAM DARI ALAM GHAIB?
    KALAU ADA PAPARKANLAH,KERANA RAMAI YANG INGIN TENGOK.

    • zainura66 Says:

      Mohon kemaafan andainya saudara inginkan foto kunyit hitam yang datang dari alam ghaib. Hanya jika kita ghaib, barulah kita boleh lihat kunyit hitam ini yang dikatakan hanya ditanam oleh orang2 ghaib dan pokok ini dikatakan ‘misteri’. Untuk tidak menghampakan saudara, saya buat pautan ini khusus untuk tatapan saudara melihat kunyit hitam yang zahir kerana kita hidup di bumi yang nyata ini…Sila klik pautan ini http://serisubuh.com/v1/kunyit-hitam.html


Tinggalkan Jawapan

 
