Wannura

Koleksi Tumbuhan

Limau nipis tanpa biji di Restoran Sabar Menanti Ipoh Perak Julai 28, 2012

Filed under: Artikel — zainura66 @ 10:14 pm
Tags: , , , ,

Sesiapa yang ingin memiliki pokok limau nipis tanpa biji, bolehlah beli anak pokok tersebut di Restoran Sabar Menanti Ipoh Perak Darul Ridzuan.

 

5 Responses to “Limau nipis tanpa biji di Restoran Sabar Menanti Ipoh Perak”

  1. Roy Says:

    Saya nak cari pokok buas-baus.mana boleh dapat?

    • zainura66 Says:

      Agak mudah juga jika nak cari di Ipoh Perak ni.

      • Rizz Says:

        salam zainura…bole tak saya tanya pokok ni masih ad lagi tak…ada tak pokok limau ni berbuah 5 biji dalam satu tangkai…kalau ada bole contact saya tak..saya berminat…

      • zainura66 Says:

        Waalaikumsalam Rizz,

        saya tidak pasti samada masih ada lagi atau tidak di simpan di nurseri tersebut sebab dah setahun lamanya. Tuan boleh cuba hubungi no ini h/p : 012 – 463 7432 atau 019 – 570 0797 (Harry) atau alamatnya ialah PA 65791, Hala Tasek Timur 11, Kg. Tersusun Tasek,31400, Ipoh,Perak

  2. Mohd Hanif Bin Zakaria Says:

    Berapa harga ya?
    Call/SmS/WhatsApp/Telegram ke 0142463036.
    Atau MissCaLL saya ya.
    Urgent !!! Serious Nak BeLi… TQ


Tinggalkan Jawapan

 
